Alla inlägg den 20 september 2011

Av Annelie Övermark - 20 september 2011 14:06

Nu har jag precis haft besök av Johanna som har varit här å hjälpt mig att få några timmar att gå. =)


Ska upp å väcka lillfisen som sover i sin egen säng i sitt eget rum. Så himla skönt att det funkar redan innan nästa bebis kommer, jag tror man slipper mycket tjafs om sånt där redan är klart så man inte behöver ta tag i det oxå. Tror nog man kommer ha händerna fulla ändå sen, eller?


En annan som är lite trött är Castro, den lilla bävern. Men visst ser det skönt ut?


  


En av mina kärlekar...


I morse tog det totalt 35 minuter att ta sig hemifrån till dagis å tillbaka igen. Då med bil ska tilläggas. För lite mer än en vecka sen (innan jag blev en kryppling) tog det tjugo minuter. Å då gick jag till dagis å hem igen.


Men lika lycklig är ju Elliot för det. Här är straxt innan vi åkte imorse:


  Min lilla Rudolf...


Puss å kram


Av Annelie Övermark - 20 september 2011 10:36

På allmän begäran:


http://www.videofy.me/v/216247


Den blir liksom aldrig gammal...


Puss å kram

Av Annelie Övermark - 20 september 2011 08:58

Den här dan började som vanligt, jag staplade upp å haltade ner till köket som en stelopererad noshörning, kastade i mig en smärtstillande och fixade lite välling till prinsen. Sen var det bara att vänta på att livet skulle bli lite mer uthärdigt. Ska det verkligen va så här??

my new best friend


Visst, jag hade inga problem när jag väntade Elliot å det har gått rätt smärtfritt den här gången oxå, men nu är det fan rätt jobbigt....

Varje steg gör ju ont.


Nog om det. Ikväll ska jag pallra mig iväg på hockey!!! Jag har aldrig varit på hockey förut, så det ska ju bli rätt kul. Om jag tar mig dit vill säga.


Nu är Elliot på dagis några timmar så jag ska dö i soffan å bara vara å spela wordfeud. Idag kan jag ju göra det, Rolle är på jobbet å då får jag ju ha min mobil i fred. ;)


     

Puss å kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Ska vi ha en namnceremoni för busfröna?
 Ja såklart!
 Hell no!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards