Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Byta trimmets blogg

Av Annelie Övermark - 15 november 2011 21:31

Jag funderar som sagt på att byta trimemts blogg till bloggplatsen. Den är ju så dålig där den ligger nu, det blir stora mellanrum mellan raderna å det är problem med att lägga upp bilder där.

frågan är bara vad jag ska ha för adress.

Vad tycker ni?

anneliesklippochtrim.bloggplatsen.se känns lite långt...

finatassar.bloggplatsen.se kanske?

hundvard.bloggplatsen.se?

hundtrim.bloggplatsen.se?

eller har ni några förslag?


Puss & kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Övermark - 18 januari 2014 12:39

Jag har fått två program av två olika PT som är cirkelträning med 3 x 15 rep. Startar med 20 min på crosstrainern och sen 6 övningar. Detta tar mig ca 45 min, och visst blir jag trött, men jag känner inte att jag tar ut allt jag kan. Kanske är bättre...

Av Annelie Övermark - 18 januari 2014 10:16


fet textkursiv textLördagar. Man ska ju ha en dag i veckan då man kan äta vad man vill och då tänkte jag att vilken dag passar bättre för sånt om inte lördagar? Så ikväll tänkte jag unna mig lite chips faktiskt när jag är ensam med barnen. ? Ha...

Av Annelie Övermark - 17 januari 2014 20:31


Börjat träna. ? Har slagit runt på hela mitt liv när det gäller kost å träning. Å det var ju inget svårt egentligen eftersom jag bara åt dåligt och aldrig tränade. Men tyvärr stannar ju inte tiden upp å man blir bara äldre å äldre.. Jag vill int...

Av Annelie Övermark - 20 april 2012 17:02


Jag veeet!!! Det är ju innan jul jag var inne sist, men jag har haft tusen saker att göra varje dag å att blogga har inte varit en av dom.. Undra hur många sånna här "förlåt mig"-inlägg som har skrivits av folk på bloggar egentligen? jaja, nu k...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Ska vi ha en namnceremoni för busfröna?
 Ja såklart!
 Hell no!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards