Alla inlägg under november 2011

Av Annelie Övermark - 15 november 2011 21:31

Jag funderar som sagt på att byta trimemts blogg till bloggplatsen. Den är ju så dålig där den ligger nu, det blir stora mellanrum mellan raderna å det är problem med att lägga upp bilder där.

frågan är bara vad jag ska ha för adress.

Vad tycker ni?

anneliesklippochtrim.bloggplatsen.se känns lite långt...

finatassar.bloggplatsen.se kanske?

hundvard.bloggplatsen.se?

hundtrim.bloggplatsen.se?

eller har ni några förslag?


Puss & kram


Av Annelie Övermark - 5 november 2011 11:09

Nu har jag lagt upp trimmet på Facebook, så det är bara att gå in å gilla. =)


http://www.facebook.com/pages/Annelies-Klipp-Trim/164550733607852


Puss & Kram

Av Annelie Övermark - 4 november 2011 21:31

I onsdags var vi ju hos Bodil, ögonkvinnan för att kolla Elliots skelning.

Hon sa då att det första vi behöver göra är att träffa en ögonläkare så han får kolla upp om Elliot har ett synfel eller inte. Har han det så är det glasögon som gäller och det borde reda ut skelningen. Har han INTE det så är det lapp som ska på.

Vi ska tillbaka den 23:e November.


När vi var klara där var det BVC som stod på schemat. Penny skulle vägas å hon väger nu 4800gr, en liten klump. Och på plats åkte Elliot rutschkana helt själv för första gången.


Just nu går det inte att lägga upp filmer så jag provar imorgon igen..... Bajs.


Istället bjuder jag på en bild från min, Elliot å Pennys myskväll framför tv:n med masjskrokar:


    


Bästa killen!!


Puss & Kram 

Av Annelie Övermark - 2 november 2011 07:21

Nu får ni hålla en tumme för oss för nu bär det av til ögondoktorn med Elliot å kolla hans skelning.


Puss & kram



Av Annelie Övermark - 1 november 2011 11:54

Är himla nöjd över att jag klarade dag ett igår med min nya diet. Jag vägde in mig på 75,5 kg i söndagskväll så det är ju ett par kg som ska bort. =)

Igår började jag dagen med en omelett med skinka å en kopp osötat te. Helt ok måste jag säga. Höll mig mätt rätt länge oxå så det är ju ett plus.

Lunchen var ju inte kulinarisk upplevelse utan bestod av tonfisk, lök å ägg med den eminenta drycken vatten till.

Sen kom den svåra utmaningen då vi hade besök på kvällen. Men jag fuskade inte utan medans de frossade loss på revbenspjäll så åt jag kyckling med keso till. Mätt blev jag så jag får väl ge mig själv godkänt för första dagen.


Men nåt som inte var ok, var ju mitt humör. Jag skulle kunnat döda någon igår. Så jag tror nog att jag får modifiera min diet lite tror jag. I slutändan är jag ju ändå starkt övertygad om att så länge man gör av med fler kalorier än vad man stoppar i sig så går man ner i vikt. Och det är ju faktiskt typ 7 månader kvar till sommar 2012 så jag har ju inte bråttom.

Men vi kör på så får vi se vad som händer.


Nu bär det av till trimmet, har lite hundar som ska bli höstfina. Tudeloo...


Puss & kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Ska vi ha en namnceremoni för busfröna?
 Ja såklart!
 Hell no!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards