Alla inlägg under april 2012

Av Annelie Övermark - 20 april 2012 17:02

Jag veeet!!!

Det är ju innan jul jag var inne sist, men jag har haft tusen saker att göra varje dag å att blogga har inte varit en av dom..

Undra hur många sånna här "förlåt mig"-inlägg som har skrivits av folk på bloggar egentligen?

jaja, nu kände jag i alla fall för att skriva lite, så varför inte?


Jag skulle behöva kanske 3 dagar till i veckan och ungefär 8 timmar till på varje dygn för att få allt att gå ihop. Det är jobb, barn, gym å så ska man kanske gå ut med hundarna nån gång å pussa på karln oxå, men det är inte ofta det hinns, eller orkas med faktiskt. Var hittar man energin egentligen?


Jo i PARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


För det är bara 6 dagar kvar innan jag å Jenny åker till Paris. =)

Jag lämnar karl å barn å hundar å jobb hemma å sticker på en weekend. Det ska bli så jävla nice. Vi ska se på Mona Lisa å förundras över hur liten hon är, vi ska dricka vin å titta på Eiffeltornet å förundras åver hur mycket skrot det är å vi ska ner i katakomberna å förundras över hur mycket skallar det finns därnere.

I hela fyra dagar.


Men jag skickar ett kort. ;)


Å så kommer jag ju sakna dessa två såklart. Å Rolle.


  


Puss å kram


Vem vet, jag kanske börjar blogga på riktigt igen.....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Ska vi ha en namnceremoni för busfröna?
 Ja såklart!
 Hell no!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards